lördag 10 september 2011

Piloten i luften

Då har man kört ute med RC-Helin. 3st fulladdade accar tömdes och min helikopter är fortfarande hel. Det kallar jag en framgångssaga. Inte för att jag gjorde några större akrobatiska manövrar utan det var mest upp i luften och hoovra samt lite fram och tillbaka.
Nedan följer några bilder som gästfotografen Mimmi (tack min underbara fru) har förevigat.


Lågsniffning...


Akta bilen...


Heli-Attack...


Nu jävlar drar vi mot skyarna...


Fortfarande hel... :O)

3 kommentarer:

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Inte en fönsterruta krossad. Men jag hörde motorbullret ända bort till Åsa-området...:o)

Studio Eriksson sa...

Snart kommer spionheli att flyga där farbror minst anar. Och detta sker helt ljudlöst! :0)

Anonym sa...

Jag följer detta projekt med spänning, jag är säker på på att bilderna du kommer leverera lär bli riktiga "höjdare". :)
Morgan