måndag 21 mars 2011

Mera från Hockeytjejerna...

...mera bilder från söndagens matcher jag bevakade för OT i Arena Oskarshamn...

GLÖM INTE ATT ALLT MATERIAL ÄR COPYRIGHTSKYDDAT PÅ DENNA SIDA OCH TILLHÖR FOTOGRAFEN!


Nu jävlar...


Detta pass ska till...


Tittut bakom jubel...


Ny frisyr eller???


NHL nästa...för damer...


Tuffa masker, hårda miner...


Tillplattad...


Man ska klappa på händerna när någon gjort mål, INTE ansiktet...


Skånes hejaklack...


Nu kom visst pucken till mig...


Kamp...


Gruff och hårda ord, tjejer är INTE snällare än killar...


Längst och kortast i Göteborg... Nr 24 Karin Svedberg, lång. Nr 14 Felizia Wikner-Zienkiewics, kort.


Felizia in action...(Obs, född 1999, endast 12 år)


Klacken från Götet...


Gulligast i turneringen Felizia men satan så tuff!!!


Straffglädje...


Straffräddning...av målvakten i Skåne nr 24 Sara Svensson...


Straffmiss...


Slagskott...av kapten i Skåne nr 5 Nicolina Enberg-Carlsson...


Målmedvetenhet av nr 6 i Skåne Veronica Nilsson...


Götets avbytarbänk...


Glad kapten efter mål...


Koncentration...


Tekning...


Pucken är min...


TV-Puckshög....


Alla kan inte vara med...men på bild går det bra...


Skjut högt, eller...


Fotskada...


Tekning igen...


Nu flyger vi igen...


Look a like; Morgan Pålsson världsreporter...


Östergötland bad om lagfoto och fick det...

4 kommentarer:

FotoMix-bloggen sa...

Du verkar ha en fablässe för det här med tjejhockey.
Härliga bilder.

Studio Eriksson sa...

Ja och tackr blev några bilder... Skämt åsido pratade med Hockeyförbundet å dom la upp länk från sin hemsida till min blogg så därför kastade jag ut "lite" bilder. Lovade även ett par tjejer att dom skulle få se sig själva på bloggen.

Sen är det ju bra med lite PR också...

Anonym sa...

Hej mitt namn är ida karlsson , spelade i småland .
och detta är kankse lite sent , men tänkte att jagändå kundefråga,
förmin kompis ebba strandberg hadefått några as fräna bilder,
och ajjg undrarom du har kvar bilderna från småland ,och om du har möjlighet att skicka någon , några :) vore jätte kul, för jag behöver spelarfoton .
min epost adress är ,
crazyone@live.se

Anonym sa...

Hej mitt namn är ida karlsson , spelade i småland .
och detta är kankse lite sent , men tänkte att jagändå kundefråga,
förmin kompis ebba strandberg hadefått några as fräna bilder,
och ajjg undrarom du har kvar bilderna från småland ,och om du har möjlighet att skicka någon , några :) vore jätte kul, för jag behöver spelarfoton .
min epost adress är ,
crazyone@live.se