fredag 30 april 2010

Ett år har gått...

Ett år går fort när man ser tillbaka på det. Men oj vad skoj det har varit att köra en blogg!!!
Tack till ER ALLA för era besök hos mig, ni blev nästan 23000.
Nu släcker jag ljuset för Temat på min blogg men kommer att fortsätta i någon form här på samma adress.
Ett litet collage har jag satt ihop nedan...

Lite fakta:
Jag skulle köra ett inlägg varje dag, det blev inte riktigt så men...
292 inlägg
419 bilder
22670 sidbesök
En himla massa kommentarer - TACK än en gång!

Ha en bra dag för nu sticker jag tillsammans med min fru för att hämta våran nya hundvalp.
Ha de! :O)

5 kommentarer:

tomasrj sa...

Jag har hängt med ungefär halva tiden och uppskattat och inspirerats av din blogg. Just tanken med att köra olika på förhand bestämda teman tycker jag är kul. Hoppas att du finner formen och fortsätter.

Lycka till med hunden!

Jens sa...

Tack för alla fina tips under året och alla lycka till i framtiden från en trogen läsare!

Hasse´s Skärgårdsbilder sa...

- Vad spännande med en ny jycke !
Det har varit kul att följa din blogg under året, med mängder av fina bilder och trevliga texter, så jag hoppas att du fortsätter...
Ser även att du fått med Tjocka Hulda på collaget....:o)

Photos_By_Niklas sa...

Det har varit skoj o följa dina olika teman.

speciellt sista om ljuset det va intressant

Studio Eriksson sa...

Tack för lovorden.
Hasse: man vet ju hur man flörtar med sin läsarskara... :O)

Nu är hunden hemma och det är full rulle här...