söndag 12 juli 2009

Vem är proffset?

Mitt på torget i Puerto de Mogan på "holmarna" sprang vi rätt in i denna modellplåtning, kul för mig men inte lika kul tyckte min fru då jag stannade upp en "liten" stund.
Någon som vet vem som nedanstående fotograf är?


Fotograf in action tillsammans med make-up tant...


Fotomodeller på en vespa för klädföretag och redigerare som kör live-redigering...


Fotografen kollar utfört arbete direkt hos redigerare...


Assistenter i massor för att ta lite bilder...
Tänk om man hade den utrustningen och folk...

3 kommentarer:

FotoMix-bloggen sa...

Det hade jag - på en vind i Berga station. :-)))
/Daniel

Studio Eriksson sa...

Kul kul... att du tyckte Niklas och jag var så bra hjälp... Säg bara till om det blir mer gång för det var riktigt roligt där.

Photos_By_Niklas sa...

yeah då hänger jag på igen...